#Universul. Partea I

“Then the Universe aligned / with what I had in mind”

Salut! Am ideea asta de ceva vreme, dar acum se pare ca e momentul cel mai bun sa o si pun in practica ! Nu pot sa spun ca o sa ma dedic blogging-ului, dar vreau sa va impartasesc experientele unui artist nou, aflat la inceput de drum in industria muzicala, si ca sa nu ma apuc sa fac spam pe Facebook, am decis sa scriu aici.  Vreau sa pot ajuta si inspira si eu la randul meu pe oricine aspira la o cariera muzicala si are intrebari, nelamuriri sau nu stie cum sa faca primul pas.

Nu stiu voi, dar eu cand ma uit mult timp la o poza cu Universul, intru intr-o semi transa si incep sa ma gandesc la toate lucrurile pe care le-am facut, daca au iesit bine si ce as fi putut face diferit. Pe mine ma inspira Universul si, pe scurt, vreau sa va povestesc cum am ajuns in punctul asta.

In primul rand, am stiut inca din copilarie ca atunci cand “o sa fiu mare”  vreau sa fac muzica si, practic, tot ce am facut din momentul in care am devenit constient de visele mele, a inclus arta. Fie ca invatam sa cant la chitara si tineam concerte in cartier cu prietenii mei, fie ca scriam scenarii si faceam filme sau ca desenam, doar asta ma pasiona. Am avut o perioada cand m-am gandit serios sa renunt la muzica pentru ca mi se parea ca e prea greu sa ajung unde imi doresc cantand ceea ce imi place mie. Si nu cred ca am fost singurul care a trecut prin asta. In industria noastra auzi mai mult “Nu” decat “Da”, dar perseverenta, curajul si rabdarea sunt cele mai bune arme pentru a reusi!

Acum 4 ani , am decis ca trebuie sa incerc din nou, si am avut sansa sa lucrez cu producatorul N-Tone, care a fost foarte receptiv la ideile mele, si am simtit pentru prima oara ca pot sa compun muzica asa cum imi place mie. Piesele pe care le-am facut impreuna le-am postat pe Youtube si au avut reactii pozitive, am semnat chiar si primul meu contract cu o casa de discuri, la care ulterior am renuntat. Am capatat mai multa incredere in mine in urma acestei experiente, fiind primul feedback pozitiv pe are l-am primit din afara cercului de prieteni. Am inceput sa cant in Cluj cu orice ocazie, pentru a capata experienta de scena. Tin minte si acum prima cantare, care a avut loc intr-un mall pe timp de iarna, unde am cantat 3 piese acustice.

La insistentele colegilor m-am lasat convins sa particip la X-Factor si de acolo pot sa spun ca a inceput totul…

*Asculta si noua mea piesa, Ama

6 thoughts on “#Universul. Partea I

Leave a Reply

