#ZUfrageria

“This is the rhythm of the night”

Salut! In ziua lansarii noului single, am fost invitat in “ZUfragerie”, o petrecere organizata de Radio ZU, cu tematica “anii 90”. Pentru ca a cazut fix in aceeasi zi cu lansarea, am spus ca e neaparat sa merg. I-am invitat si pe prietenii mei de la B52 sa vina cu mine si acolo aveam sa ma intalnesc si cu Ryme, compozitorul si producatorul piesei „Ama”.

A fost primul eveniment destinat industriei muzicale la care am luat parte si, desi aveam putine emotii la inceput, pana la finalul serii am ajuns sa ma distrez de minune.

A fost o atmosfera foarte electrica si, din ce am mai vorbit si cu alti colegi din industrie, am inteles ca a fost una dintre cele mai reusite petreceri de genul. Akcent, Delia, Andreea Balan si altii si-au cantat hiturile care au marcat anii 90, iar in rest muzica aleasa de DJ a fost in mare parte retro.

Ce m-a surprins placut a fost sa vad pe fiecare masa pachete de guma Turbo, de care nu am mai mancat din copilarie. M-am intalnit, bineinteles, si cu echipa mea de la Roton si ne-am distrat maximum impreuna. Am facut cunostinta si cu cativa artisti cu care nu ma mai intalnisem pana acum face-to-face, dar m-am bucurat sa revad si cunostinte mai vechi.

12141512_1514000162242465_8580646049038391468_n
My 90’s look
andreeabalan.jpg_effected
Andreea Balan
smiley.jpg_effected
Smiley
1456427913_2016-2-25-76657
B52, finalisti X Factor
raluk.jpg_effected
Raluka
12781999_960293377385678_34374440_n.jpg_effected
Florena, fosta colega X Factor, concurenta Eurovision
lora
Lora

In concluzie, ma bucur ca am mers , a fost o experienta diferita. Am stat cu Lora la masa, care este super cool si de gasca, am dansat pana spre dimineata, cand m-a luat somnul si pofta de un gyros. Abia astept urmatoarele evenimente de genul !

Leave a Reply

