#Universul. Partea a II-a

“Then the Universe aligned / with what I had in mind”

Colegii de facultate ma tot bateau la cap sa particip la un concurs de talente, dar nici nu ma gandeam la asa ceva, tot timpul am spus ca as vrea sa incerc sa fac o cariera in muzica si fara imboldul pe care il ofera talent show-urile. Totusi, cand am vazut ca nu se intampla, m-am gandit sa merg la Vocea Romaniei, dar nu am fost pe faza cu preselectiile si am ratat ocazia, dar acum consider ca e mai bine ca nu am mers , pentru ca nu cred ca eram pregatit atunci, mai ales ca multi dintre participanti sunt cantareti de o viata.

Dupa multe insistente, m-am inscris in 2013 la X Factor, de unde, practic, a inceput totul mai serios. A fost o experienta interesanta si stresanta, rapida si intensa si “deschizatoare de usi”. Tin minte ca am avut cele mai mari emotii din viata mea, nu cred ca am sa uit vreodata. A fost prima mea aparitie mare la TV, in fata unor oameni cunoscuti si a unui public asa numeros care abia astepta sa te judece. Am trecut de preselectii si bootcamp si am ajuns pana in ultima etapa inainte de galele live. Am fost uimit ca am trecut asa departe, pentru ca stiam ca pot sa am prestatii si mai bune.

Dupa concurs am spus ca trebuie sa bat fierul cat e cald, si am inceput sa trimit materiale cu mine la diverse studio-uri si am avut marele noroc sa fiu si contactat inapoi. Ma intrista sa vad cum unii oameni foarte talentati nu mai au sansa sa faca nimic dupa participarea la un astfel de concurs, asa ca m-am simtit foarte recunoscator ca mi s-a mai dat o sansa. Am mers in vizita la studiourile care m-au contactat, si dupa ce m-am gandit bine am ales sa raman la Tommo Production, pentru ca din nou mi se dadea libertatea de a compune si canta ce doresc eu, ceea ce pentru mine e foarte important. Impreuna cu ei am avut ocazia sa filmez si primul meu videoclip mare pentru piesa “Shot Me Down”, care a fost difuzat pe unele posturi de muzica la TV, si a fost nr 1 in Transilvania pe radio-urile locale, ceea ce pentru mine a fost de necrezut. Am mai facut o piesa impreuna, “S.O.S”, si asa am ajuns practic la actuala mea casa de discuri, Roton . Din cauza experientelor neplacute anterioare, mi-am jurat ca niciodata nu voi mai semna ca artist, mai mult din frica. Dar dupa multe discutii si explicatii, mi-am luat inima in dinti si am semnat din nou, de data asta cu putin mai multa experienta si in concordanta cu dorintele mele. Ma bucur ca am facut-o si ca au incredere in mine, pentru ca ceea ce se intampla acum e minunat!

Prin intermediul Roton, am avut ocazia sa lucrez cu artisti cunoscuti, cum ar fi Fly Project, LLP, Amna, Mike Diamondz. Ceea ce nu prea stiu ascultatorii, este ca pana se alege o piesa pentru single se inregistreaza, se lucreaza, se modifica, chiar se arunca o gramada de piese, ceea ce pentru un artist poate fi foarte frustrant, dar in final am inteles ca este pentru binele tuturor sa ramana cea mai buna varianta posibila. Ma bucur ca in sfarsit, dupa o jumatate de an de munca in studio si de asteptat, lansez primul single impreuna cu Roton, piesa pe care am modificat-o la randul ei de 5 ori!

Daca te-am tinut curios si ai citit pana la sfarsit, iti multumesc ! Sper ca te-a inspirat ceva din povestea mea si ti-a dat niste puncte de plecare! Ca si concluzie, exerseaza cat de mult, canta pe oriunde apuci, inregistreaza piese cum poti si pune-le pe net, fa-ti curaj si participa la un concurs televizat si bate lumea la cap cat poti de mult pana esti bagat in seama. Daca vei ajunge sa semnezi un contract cu oricine, citeste-l foarte atent si modifica tot ce nu ti se pare in regula, fa-o pe termenii tai si pastreaza-ti principiile. Si cel mai important , nu te da batut , pentru ca tot ce iti doresti cu adevarat se indeplineste !

*Asculta si noua mea piesa, Ama

Leave a Reply

