#11 ani de Utv

“Hip hip hooray”

Salut ! Stiu ca nu am mai postat de ceva vreme, dar decat sa scriu despre multe lucruri care poate nu sunt interesante, am preferat sa pastrez urmatoarea postare pentru ceva mai captivant.

Aseara la Crystal Palace Ballrooms s-au sarbatorit 11 ani de Utv , cu toata industria muzicala si oameni din televiziune. Mi-a fost dor de un event de genul, asa ca atunci cand am primit invitatia am fost entuziasmat sa merg!  La inceput era o atmosfera  mai serioasa, dar spre finalul serii s-a transformat intr-o petrecere in adevaratul sens al cuvantului. Shoteria a asigurat “ajutoarele” pentru distractie si a adus o varietate de shot-uri, unul mai bun ca celalalt. Eprubete, seringi, borcanase, toate cu bauturi de culori diferite foarte atragatoare, altele flambate! Spre final s-a anuntat si tortul, care bineinteles era format tot din shot-uri!

Momentul artistic a fost sustinut de gasca Famous Production care si-a cantat hiturile binecunoscute. S-a lasat cu dans si voie buna , si eu spun ca toata lumea s-a distrat ! M-am bucurat sa-mi revad echipa si colegii de la Roton, dar si alti artisti pe care am avut ocazia sa ii cunosc in ultimul timp, si sa mai schimbam pareri si experiente.

21.04.2016 - Extra stuff-190
Yours truly
klyderaluka
Raluka
klydelikeone
LikeOne

 

klydeviktor
Viktor
klydecatalin
Catalin Muraru, the big boss
21.04.2016 - Extra stuff-202
B52
klydekaulitz
Alex & Miruna
klydeb52zamfira
B52 , Claudiu Zamfira

La Multi Ani inainte Utv ! Sa continuati sa difuzati doar muzica buna si sa organizati tot petreceri reusite !

Leave a Reply

